Re: OT: Zásilka z Ali.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Leden 26 14:47:03 CET 2018

Původní zpráva ze dne 26.01.2018 od iko:

> Konkretne tato uz raz predlzovana bola na moju ziadost (pisal som
> predajcovi, chcel som mu dat sancu).

> Ale bezne davam dispute par dni pred koncom. Teraz som skusal dat na
> iny tovar, co ma este mesiac a islo mi to (full refund, did you
> received item no, logistics tracking problem, purchase protection
> running out but package is still in transit), zaverecny submit som
> uz nedal, ci to tam blokne teraz neviem povedat).

Já jsem dříve běžně dával také dispute několik dní před koncem. Také
chodily emaily, že doba bude končit. Ale pak se to změnilo a od té
doby mi to nešlo. A zkoušel jsem to vícekrát. Nahoře je napsané třeba
toto:

If your order does not arrive on 2018-02-03 , you can apply for a
refund by opening a dispute.

A před tím datem mi to prostě nejde. Myslím, že to nahlásí až po
konečném odeslání, ale jistý si tím nejsem.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz