Re: OT: Zásilka z Ali.

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 26 14:26:19 CET 2018

Konkretne tato uz raz predlzovana bola na moju ziadost (pisal som
predajcovi, chcel som mu dat sancu).

Ale bezne davam dispute par dni pred koncom. Teraz som skusal dat na iny
tovar, co ma este mesiac a islo mi to (full refund, did you received
item no, logistics tracking problem, purchase protection running out but
package is still in transit), zaverecny submit som uz nedal, ci to tam
blokne teraz neviem povedat).

On 01/26/2018 02:20 PM, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 26.01.2018 od iko:

> A nebyla už ta lhůta prodloužená prodejcem? Protože mně to teda
> rozhodně před koncem lhůty nejde, pokud vyberu, že zboží ještě
> nepřišlo. Napíše mi to, že mám čekat do XXX - a to je den, kdy lhůta
> končí.

> Já jedu přes web, ne přes jejich aplikaci, protože toho mám víc a jde
> mi to tam lépe.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert

> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
> [...]
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.