Re: OT: Zásilka z Ali.

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 26 14:50:58 CET 2018

Naposledy mi priznali vratenie 22.1. lebo sa predajca nevyjadril, ale
urcite som daval dispute pred vyprsanim, na to si davam pozor, lebo
kedysi po vyprsani som mal smolu.

No nic, par zasielok mi este neprislo, tak ked bude natesno skusime a
dame vediet.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.