OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 19 15:15:52 CET 2018

Doplním výsledky z měření, dnešní noc (teplota kolem 0).  Kotel vypíná
ve 22 hodin, zapíná 5:30.

Barák je starší cihlový, zateplený 10cm polystyrenu,  střecha zateplena
18cm vaty.

Podkrovní obyvák, jedno okno ve štítu, dvě střešní, cihlová zeď jen
uprostřed, zbytek sádroš.     Pokles z  22 na 19

Nejvyšší podkroví, nad obyvákem ("špice pod hřebenem střechy"), jen
sádroš a sřevo                Pokles z 21 na  18,5

Cihlový pokoj syna v přízemí, dvě okna (sever a západ)
                     Pokles  z 24 na 22 (zabil bych ho, že si tak přetápí)

Rozvaděč v přízemí v chodbě v centru baráku                     Pokles z
21 na 20,5

Petr