OT: Ekvitermni regulace kotle

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 19 15:02:04 CET 2018

Dne 19.1.2018 v 14:23 Petr Simek napsal(a):

> Slysel jsem i teorie ze tyhle poklesy nic neusetri protoze se  pak musi
> zase "natopit", hahaha...
Mohu tuto teorii potvrdit vlastní zkušeností. Pokud topení rozdělím na
den a noc tak ano mám v noci menší spotřebu, ale o to je zas ve dne
vyšší a jako negativní bonus, ráno je zima.
Tehdy když jsem k tomuto poznání došel tak jsem měl spotřebu za 24 hodin
1 násypku uhlí a bylo jedno jak jsem co zapínal vypínal a nebo zda jsem
topil trvale. Jediné kdy jsem měl menší spotřebu bylo, když jsem
netopil, ale to nejde, protože rodiče jsou doma trvale.
Milan