OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 14:50:49 CET 2018

Já to slyšel taky.
Ale je fakt, že jsem třeba i slyšel, že p. Zeman je zdravý a svěží atd.
Prostě člověk
dneska zaslechne spoustu ptákovin. ;-)

No a protože nevěřím všemu co slyším, tak jsem to vyzkoušel. Sice není každá
zima stejná, takže to není úplně exaktní měření, ale pokles na nějakých 65%
spotřeby je i tak celkem vypovídající.
No a protože tepelné ztráty jsou přímo úměrné rozdílu teplot, a protože
programátor
nebyl úplný debil a samozřejmě počítal s tepelnou setrvačností , tak prostě
té teorii o neušetření věřím asi stejně jako lyžařským výkonům toho
dříve zmíněného
pána (viz jeho slavná fotka na běžkách, se sjezdovými hůlkami v rukou).

PL