OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 14:59:20 CET 2018

Jojo, kdybych to dělal dneska, tak tam taky navalím 1/4 metru
polystyrénu, jak je dnes zvykem.
Já jsem svůj barák rekonstruoval někdy před 17 lety, a tehdy se na mě
dívali jako na vola, že
tam rvu takový tlustý polystyrén (8cm), když oni by tam nedávali nic
nebo max. 6cm.
Doba se prostě mění.

Takže když je slušná zima, tak mi to z těch běžných 19-20C na 17C během
noci bohužel spadne
(22C jsem v obytných prostorách v zimě snad nikdy neměl).

PL