OT: Ekvitermni regulace kotle

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 19 14:50:53 CET 2018

Zdravím,

ne, nemám všude stejně. Tam kde bývám (já, dcera, rodiče) tam je trvale
22 a tam kde spíme je trvale 18. A ne, nevychladne mi obývák za jedno
dopoledne (nebo noc+dopoledne) z 22 na 17. Takové vychladnutí svědčí o
špatné izolaci. A protože mi to tak nevychladne tak mám stejnou spotřebu
ať to nechám vychladnout či nikoli a tak je pro mne lepší topit na
trvale stejnou teplotu.

Jo a jeden dodatek. Vlastně mám hlavici v kuchyni aby se tam přivřelo
topení pokud se začne vařit tak aby se tam teplota nezvedala.

Řekl bych, že ekviterm je vhodný tam kde máte řádně udělaný topný systém
a dobré izolace a spíš pro dům než pro byt.

Milan