OT: Ekvitermni regulace kotle

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Leden 19 23:02:29 CET 2018

Mam podlahovku a nemam s rizenim teploty problem.

Podlahovka zacne topit tak do 30 min od aktivace.
Jelikoz topi do noh, tak je vam pocitove teplo po tech 30 min.

Mam to udelane tak, ze pro kazdou mistnost se pocita potrebna teplota
na zaklade rozdilu pozadovane a aktualni a na zaklade rozdilu pozadovane
a venkovni.
Do toho vstupuji modifikatory, pokud je HDO, tak se nastavi o cca 0.5
st. vice,
pokud bezi kotel, tak se prida dalsich 0.3 st.

Kazdu podlahovy okruh mam rizeni elktricky ovladanou hlavici, vetsi
mistnosti co maji dva okruhy
jsou rizeny postupne, tj. oba se aktivuji az pokud teplota poklesne o
vice nez tusim 1.5 st proti pozadavku.

Pokud je v nektere mistnosti pretopeno (napriklad od krbu) zacne system
rozvadet teplo do mistnosti
kde je zima.

Jelikoz pro vytapeni pouzivam i teplovodni solary, je system ve
skutecnosti komplikovanejsi.

Jo, malem bych zapomel, temer v kazde mistnosti je cidlo v podlaze a
teplota v mistnosti se pocita i na zaklade tohoto cidla

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158