OT: Ekvitermni regulace kotle

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 19 15:06:39 CET 2018

Musím se pousmát. Mám barák kde je spodek kamenný s metrovými zdmi rok
18xx(nevím) a vršek je podkroví z roku 2000 a izolaci mám jen
sádrokarton a vatu 16cm. Tehdy na mne každej koukal jak na vola co tam
dávám za šílenost a dnes každej dává jako minimum 20cm.

Milan