Re: Zemní kabel 230V

Pátek Leden 19 08:17:09 CET 2018

Kdysi jsme na jedné zakázce měli chráničky, poměrně velké, dělali tam
nový beton, tak nám je tam připravili. Bylo to fajn, protáhli jsme
první kabely a všechno běželo. Ale jen do té doby, než zapršelo a do
těch chrániček se spláchlo bláto a zákazník si pak vzpomněl, že tam
chce protahovat další kabely. Šlo to dost blbě.

Takže si tam hned protáhněte všechny možné kabely, co by se někdy mohl
hodit. Snad radši i optiku ;)

P.K.