Re: Zemní kabel 230V

Pátek Leden 19 07:03:40 CET 2018

Tak existuji vysavace na mokro, ktere to daji, pokud neni v trubce 10l.
Zasunout tenkou hadicku a vycerpat je druha moznost. A 30m husim krkem
pod zemi jsem nakonec prohnal spagat s poradnym uzlem na konci prave vodou.
Kazdopadne ty cervene chranicky maji snad uvnitr dalsi cernou vrstvu,
ktera je celkem hladka, aspon jsem to u vsech takto videl.