OT: Ekvitermni regulace kotle

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 18 13:28:27 CET 2018

Vnitrni cidlo nepotrebujete, pokud myslite cidlo v objektu, to je jen
pro informaci a propadne pro ovladani termostatem.
Uvnitr kotle s ekvitermem je  funkce, ktera na zaklade venkovni teploty
nastavuje mix ventil a teplotu vystupu, venk,. tep  je vstupnim
parametrem a  vystup te funkce je teplota, ktera se ma udrzovat,
vetsinou teplota na smesovaku nebo na vystupu z kotle to co jde do
radiatoru .

Do grafu jsem nechal zobrazit modrou barvou to nastavovani teploty
vystupu smesovaku - teplota vody do podlahovky.
Je tam videt inverznost chovani.
V ekvitermu zadavam jen smernici ja mam 0.4 + posun stupnu +2 pro
vystup, ale to je pro kazdy dum dle ztrat jine
Ta cervena je jen interierova teplota a je informacni, je to jen graf ze
sensoru uvnitr, ktery nema na nic vliv,  ta se pouziva jen v pripade
termostatu, ta se pri ekvitermu nepouziva.