OT: Ekvitermni regulace kotle

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 18 13:37:43 CET 2018

Jeste trochu jednoduseji.

Pri pouziti termostatu si vystacite jen s teplotou interieru, u
podlahovky neznate 'system' a tak by vykyvy byly velke z  duvodu
setrvacnosti, musel by tam byt PID algoritmus treba jak u reflow
peci,ale to je slozitejsi nez ekviterm zvlaste u podlahovky, takova
jedna sezona na doladovani minimalne. Termostat je tedy  vhodny vetsinou
na primotopy,  rozdil 1 stupne v mistnosti 22 a 23 je uz hodne znat.

Proto je jednodussi pouzit ten ekviterm, ktery pouziva vnejsi teplotu a
na zaklade teto nastavuje teplotu vody, (nutne dva sensory), ktera
putuje do topneho okruhu.

LK