OT: Ekvitermni regulace kotle

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 18 09:41:24 CET 2018

aha tak pak jsem nepochopil proc se na kotli nastavuje (lze nastavit)
teplota vody na vystupu...cekal bych, ze to je parametr, ktery urcuje
nejaky strop, kam uz regulace nesmi zajit i za cenu, ze topeni nebude stihat

ale evidentne je to tak jak pisete, protoze kolega rika, ze ma nastaveno
36st, ale na kotli je bezne 40st

a jak se teda bude tohle rizeni chovat, kdyz nema pripojeno pokojove cidlo?

RV