OT: Ekvitermni regulace kotle

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 09:39:07 CET 2018

To zalezi na nastaveni ekvitermickeho ovladaca. Minule som sa s tym hral
a mam tam 3 moznosti ako sa bude spravat cidlo v tej ekv.jednotke.
Ziadny vplyv, korekcia a termostat. Pri termostat asi nefunguje
ekvitermika, ziadny asi je ze termostat v ekv.nema vplyv (len ukazuje
teplotu vnutri) a korekcia chapem ako ze sa ekvitermika koriguje nielen
podla nastavenej ekv.krivky, ale aj podla skutocnej vnutornej teploty.

Ja som mal do teraz (tak pred mesiacom) stale len podla nastavenej
krivky. A teraz som skusil tu korekciu a zatial som spokojny, lebo tam,
kde mame ovladac, bolo tam strasne teplo.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.