OT: Ekvitermni regulace kotle

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 09:47:16 CET 2018

Ta tocka na teplotu kurenia na kotli ma vplyv len ked nie je ta externa
regulacia, ta prebera riadenie a maximalna teplota na vystupe sa
nastavuje na regulacii externej.

Tocka na kotli na teplu uzitkovu vodu (prietokac) funguje normalne.

Upozornenie: nie som kotolnik, len som vypozoroval na vlastnom kotli.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.