Re: Par dotazů nejen na mistní akvaristy?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 15 12:30:47 CET 2018

Ona ta priroda je svina..  Ty rasy rostou skoro vsude kde je vlhko a vlhko
je urcite i uvnitr te hadice...je to teda jen moje teorie, ze to proste
zaroste uvnitr tim slizem bakterii a ras a ten povlak se zacne trhat a
ucpavat to z vnitrni strany.

Jinak vzduchovat je treba hlavne v noci, kdy hlavne zarostla akvaria jsou k
ranu velmi chuda na kyslik, ktere spotrebovavaji nejen ryby, ale hlavne
rostliny.

RV