Re: Par dotazů nejen na mistní akvaristy?

Jan Linhart hw na liny.cz
Pondělí Leden 15 14:29:38 CET 2018

Mám tam na vzduchování jen obyčejnou hadičku, co vzduchem pumpuje vodu
přes filtry

a ta se ucpává také. Přijde mi, že kamencem. Zhruba za měsíc už to
nebublá. Nezná někdo

fígl, co s tím? Měnit tvrdost v 300l nepovažuji za řešení. Teď to
opravuji profouknutím

pumpou na auto.

Díky

Honza