Re: Par dotazů nejen na mistní akvaristy?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 15 12:07:38 CET 2018

Děkuji za fotku. Vypadá to opravdu hezky jemné a celkem rovnoměrné.

Trochu mě zarazilo to zarůstání řasami. Nikdy jsem neměl akvárko a tak
neznám
reálný provoz. Tedy jestli se to třeba na noc vypíná.
Protože pokud to běží pořád, tak si nějak neumím představit, jak by tam
proti
trvalému přetlaku vzduchu ty řasy něco nakladly.

PL