Re: Par dotazů nejen na mistní akvaristy?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 15 11:50:57 CET 2018

V realu jsem to nevidel, ale na rybickarskem foru psal nekdo, ze to je
opravdu velmi jemne a na rozdil od tech kaminku je to na jistotu. V priloze
mate foto s porovnanim vuci jednomu celkem slusnemu kaminku.

Jen tam dotycny psal:
Horší to je se vzduchovací oponou. Po měsíci používání v akváriu, kde skoro
nejsou ryby z ní už jde jen zlomek bublinkek. Musel jsem ji nahradit 3ks
vytuněných kamínků.

Nicmene si myslim, ze je to spis problem s rasami - proste ty extra jemne
pory v te trubicce zarostou pod vodou slizem.

RV