Samovolne klikani na displeji mobilu Xperia Z3 Compact

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 13 01:07:29 CET 2018

On 12.1.2018 22:24, Jan Průha wrote:
> jestli je to v místech se slabým signálem, tak bych si typnul, že to
> způsobuje GSM rádio přepnuté na vysoký výkon => větší intenzita pole,
> které proniká tam, kam nemá.

Presne tak. Mne si mobil vymysla dotyky na displeji v jednom konkretnom
byte u rodiny, kam obcas chodievam na navstevu - a v nom iba v jednej
konkretnej (najmensej) miestnosti :) Je to s istotou opakovatelne.
Trvalo mi asi 3 navstevy, kym som to pochopil. 2x som skoncil vybratim
baterky, kedze po podrzani tlacidla a zobrazeni OFF menu som nedokazal
stlacit ani vypnutie, ani restart. Namiesto toho sa mi zobrazenie
pretacalo, mizlo atd... Potom som si dal do suvisu tie poruchy s tym, ze
sa ikonka mobilnych dat H+, H (hsp[d]a) zmeni na E (edge), obcas az na G
(gprs). Je tam slaby signal a okrem znizenia standardu datoveho
pripojenia, vysielac ide na plny vykon.

miro