Samovolne klikani na displeji mobilu Xperia Z3 Compact

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Pátek Leden 12 23:26:56 CET 2018

On 01/12/2018 09:34 PM, Jiri Sladek wrote:

> Zdravím, prosím o radu k záhadnému chování mého mobilu.
>
> V místech se slabým signálem se stává, že mobil začne sám sebe ovládat.
> Jakoby nějaký duch prstem ťapal v pravém horním rohu displeje. Tím
> různě problikávají ikonky a spouštějí se funkce.
> Tady je video s testem displeje v lokalitě, kde je špatný signál:
> https://youtu.be/uEiahCxk_wU
> Na videu je v čase 0:09 vidět, jak duch čmárnul po displeji, vpravo
> nahoře.
> V jiných programech se ten duch projevuje taky, obrazovky různě rolují
> a  spouštějí se funkce.
> [...]

Pekný večer,

Mne sa toto stáva pri poklese teploty (neviem aká nízka musí byť, ani
nemusí mrznúť, stačí, aby bolo tak chladno, že je zima na prsty). Mám
ale úplne iný telefón (OnePlus One), kde by to „vraj“ (info z rôznych
diskusných fór) malo byť spôsobené prepojením displayu a tela. Ak by
náhodou niekto vedel, či sa to dá jednoducho opraviť, potešil by som sa…

Ale zaujala ma ale poznámka o režim lietadlo, to budem musieť skúsiť, či
to náhodou nebude mať nejaký vplyv aj u mňa.

Karol Bujaček