ventilátor do notebooku Dell E6410

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 14 15:08:00 CET 2018

Dobrý den všem,

můj notebook DELL E6410 se začal vyznačovat extrémní hlučností ventilátoru.
Koupil jsem na ebay nový, označený Panasonic E233037 , ale netočí se.
Prodejce tvrdil, že je to pro tento typ.
Rozměrově tam sice pasuje ale netočí se. Konektor souhlasí, barvy vodičů
jsou ale jiné. Hledal jsem nějaké informace na internetu, ale nic
relevantního nenacházím. Nevím ani , jak bych otestoval samostatný
ventilátor, jestli je problém v něm a nebo v kompatibilitě.
Nevíte někdo, jak otestovat ten samostný ventilátor ?  Má to čtyři vývody v
pořadí žlutá, černá,modrá, rudá.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW