Samovolne klikani na displeji mobilu Xperia Z3 Compact

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Leden 12 22:24:51 CET 2018

Ahoj,

jestli je to v místech se slabým signálem, tak bych si typnul, že to
způsobuje GSM rádio přepnuté na vysoký výkon => větší intenzita pole,
které proniká tam, kam nemá.
Možná chybí uvnitř nějaký stínící plíšek, nebo není spojený s kostrou.
Mě tohle dělal mobil po připojení na jednu konkrétní nabíječku.

H.