Samovolne klikani na displeji mobilu Xperia Z3 Compact

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Pátek Leden 12 21:34:49 CET 2018

Zdravím, prosím o radu k záhadnému chování mého mobilu.

V místech se slabým signálem se stává, že mobil začne sám sebe ovládat.
Jakoby nějaký duch prstem ťapal v pravém horním rohu displeje. Tím různě
problikávají ikonky a spouštějí se funkce.
Tady je video s testem displeje v lokalitě, kde je špatný signál:
     https://youtu.be/uEiahCxk_wU
Na videu je v čase 0:09 vidět, jak duch čmárnul po displeji, vpravo nahoře.
V jiných programech se ten duch projevuje taky, obrazovky různě rolují
a  spouštějí se funkce.
Domnívám se, že pod daným místem displeje je nějaký výkonový tranzistor,
který vyzařováním narušuje funkci dotykové vrstvy.
Když jsem přepnul do režimu Letadlo, tak k žádnému samo-klikání nedocházelo.
Myslím, že to není chyba displeje ani dotykové vrstvy. Displej jsem
nechal nedávno vyměnit , a samo-klikání se projevovalo i před výměnou.

Znáte tuto závadu? Napadá vás, čím by to mohlo být?

Díky za tipy.
Jiří Sládek