Motor

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Leden 12 22:31:33 CET 2018

Dobrý večer,

omlouvám se za pauzu. Motor je vně převodovky a nucené chlazení nemá.
Plechy statoru jsou přístupné a za minutu provozu se poměrně hodně
ohřejí. Asi proto je pracovní cyklus 1 min. on/ 8min. off. To by asi
odpovídalo. Motor je na krátkodobé zatížení. Sem tam se pohne a pak zase
stojí. Jen mě to oteplení dost překvapilo. Také mě překvapil účiník 1.0.
Teď tu mám na porovnání jeden trochu větší (psáno má 50W). Příkon bez
zatížení má srovnatelný (130-150W), učiník 0.8-0.9. Protože má více
hmoty, ohřívá se pomaleji. Nicméně je to to asi u těchto motorů normální.
Díky všem za reakce.
EH