Motor

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 11 20:43:51 CET 2018

Necítím se být nijak extra fundovaný!

Pokud je to jednofázový asynchronní motor, tak má prakticky stejné
otáčky ať je zatížen nebo ne.
Chlazení je tedy zajištěno i při nízkém výkonu (a malé účinnosti (podle
Vás)).

Mám motor tohoto typu na cirkulárce a 'uvařím' ho jedině při zátěži -
jinak je studený.
Proto mne to zajímalo.

Možné je čínsky - špatně navržen a dochází k přesycení??

Jinak kondenzátor je myslím nutný jen pro rozběh. Ale často je zapojen
trvale.

Možná bych viděl tu botu tady: motor je malý (a čínský) a proto nemá
odstředivý spínač.
Proto má kondenzátor připojený trvale. Kondenzátor je možná úměrný
tomu že se předpokládá obtížný start do převodovky a zátěže, ale příliš
velký pro trvalý provoz.

Ale pozor, to si všechno jen vymýšlím :-)