RE: Router v režimu Klient

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 11 20:10:30 CET 2018

On Thu, 11 Jan 2018, Zdeněk wrote:

> Já jsem právě z manuálu k TP-linku vycházel. Za routerem jsou nakresleny
> 3 zařízení (TV, desktop, other), ale není mezi nimi nakreslený switch.
> Naopak je mezi nimi napsáno OR. Takže se to dalo chápat i tak, že je
> připojeno vždy jen jedno z nich.

> Pak mne ještě zviklal tento názor z diskusního fóra na ŽIvě: "Malem bych
> zapomel, samotny switch ti nepomuze. Musis pouzit NAT pro preklad adres.
> Jinak ti pojede vzdy jen jedeno PC a druhe bude cekat.. Nektere Compexy
> to umi i bez NATu."

Tyhle krabicky v rezimu klient casto funguji tak ze prevezmou MAC
pripojeneho zarizeni a ta se pak objevuje na APcku. A vic jak jednu
MAC vzit neumi. V rezimu bridge umi vic MAC, ale byva to pomalejsi
pro downlink. A nebo klasicky router co dela NAT, tam uz to pak
neni problem, router je registrovany pod svoji MAC a MAC klientu
skryva ten NAT.