RE: RE: Router v režimu Klient

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Leden 14 08:09:20 CET 2018

Možná by to připojení více zařízení současně mělo fungovat alespoň u
routerů, které mají více LAN konektorů. Alespoň jsem tedy v žádném manuálu
nenašel informaci, že by v režimu Client bylo možné použít jen jeden LAN...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, January 11, 2018 8:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: RE: Router v režimu Klient

On Thu, 11 Jan 2018, Zdeněk wrote:

> Já jsem právě z manuálu k TP-linku vycházel. Za routerem jsou
> nakresleny
> 3 zařízení (TV, desktop, other), ale není mezi nimi nakreslený switch.
> Naopak je mezi nimi napsáno OR. Takže se to dalo chápat i tak, že je
> připojeno vždy jen jedno z nich.

> Pak mne ještě zviklal tento názor z diskusního fóra na ŽIvě: "Malem
> bych zapomel, samotny switch ti nepomuze. Musis pouzit NAT pro preklad
adres.
> Jinak ti pojede vzdy jen jedeno PC a druhe bude cekat.. Nektere
> Compexy to umi i bez NATu."

Tyhle krabicky v rezimu klient casto funguji tak ze prevezmou MAC
pripojeneho zarizeni a ta se pak objevuje na APcku. A vic jak jednu MAC vzit
neumi. V rezimu bridge umi vic MAC, ale byva to pomalejsi pro downlink. A
nebo klasicky router co dela NAT, tam uz to pak neni problem, router je
registrovany pod svoji MAC a MAC klientu skryva ten NAT.