Re: Router v režimu Klient

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Leden 11 19:32:46 CET 2018

Ah, to me ani nenapadlo, ale stejne to moc nechapu s tim prekladem - tam
se domniva, ze ten router pak ma prideleno jedno ip a to sdili s
pripojenym zarizenim? Ocekaval bych, ze to bude fungovat jako bridge,
tj. komunikaci od vsech pripojenych zarizeni to bude prehazovat pres
wifi dal na nadrizeny router.

Asi vam nezbude nic jineho, nez koupit, vyzkouset a pripadne vratit.
J.