RE: Router v režimu Klient

Zdeněk zdej na atlas.cz
Čtvrtek Leden 11 19:16:00 CET 2018

Já jsem právě z manuálu k TP-linku vycházel. Za routerem jsou nakresleny 3 zařízení (TV, desktop, other), ale není mezi nimi nakreslený switch. Naopak je mezi nimi napsáno OR. Takže se to dalo chápat i tak, že je připojeno vždy jen jedno z nich.

Pak mne ještě zviklal tento názor z diskusního fóra na ŽIvě:
"Malem bych zapomel, samotny switch ti nepomuze. Musis pouzit NAT pro preklad adres. Jinak ti pojede vzdy jen jedeno PC a druhe bude cekat.. Nektere Compexy to umi i bez NATu."

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Thursday, January 11, 2018 8:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: Router v režimu Klient

Dobrej,

minuly tyden jsem resil podobny problem a napr. u TPlinkoveho extenderu to tak je vylozene nakreslene v manualu, ze ten LAN konektor muze slouzit ke kabelovemu pripojeni vice zarizeni. Kupoval jsem TP-LINK
RE200 AC750 Dual Band, treti router v baraku uz mi prislo trochu moc ;-)

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>