Re: OT: certifikát na USB disku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Leden 8 21:49:12 CET 2018

Původní zpráva ze dne 08.01.2018 od Jiri Foldyna:

> je mi jasné, že token je standardní řešení. Jenže podle mé
> zkušenosti si důsledky kompromitace kvalifikovaného osobního
> certifikátu uvědomuje zlomek populace, a lékaři nejsou výjimkou.
> Pokud jim to dostatečně polopaticky vysvětlíš, pochopí to a zařídí
> se podle toho. Jenže teď jsou v situaci, kdy vyřízení nového
> přístupu k SUKLu trvá víc než měsíc, takže by to bylo aspoň dočasné
> provizorium. Rozumným řešením by bylo, kdyby SUKL vydával lékařům
> vlastní jednoúčelové certifikáty, jenže to bych v tomhle
> Absurdistánu toho chtěl moc.

Pokud má nyní privátní klíč v úložišti Windows bez ochrany proti
exportu, pak přece není problém klíč přesunout do kryptografického
úložiště. Není potřeba znovu vyřizovat přístup, certifikát je platný.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz