DAB/DAB+ prijimac do strojarskej dielne

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 9 13:04:54 CET 2018

Ma niekto vyskusany nejaky konkretny typ?

Ma to byt  nahrada stareho prenosneho dvojkazetaku, hlavne jeho VKV radia.

Poziadavky (volne);
- radsej na 230V
- reproduktor(y) rozumnych rozmerov, nie telefonneho sluchatka ( alebo
moznost externych repro )
- aspon opticka odolnost voci prachu (zamerne nepisem IPxy, lebo prienik
moznosti = 0 )
- vykon radovo v jednotkach wattov ( pocutelnost pri praci 2-4 ludi v
strojarskej dielni )

Nasiel som na webe vela prenosnych, baterkovych, osobnych ... skriekatiek
a potom "obyvackove" zostavy v cenach 500E+
Presiel som fyzicky 4 vacsie kamenne predajne a nic pouzitelne som nenasiel.

Dodo