Spatne flashnuta ATmega2560

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Leden 7 20:55:58 CET 2018

Frekvencia musi byt vyssia nez 4-nasobok hodinovej frekvencie ISP.  Ak
date 2,5MHz, tak ISP frekvencia musi byt nizsia nez ~ 625kHz.
Nemate niekde v sufliku plechovy oscilator typu
http://obrazki.elektroda.pl/3487270600_1374685099_thumb.jpg ?

Je to kvoli tomu, ze AVR maju pomerne idiotsky urobeny mix
programovacich rozhrani a ISP nema nad vsetkym najvyssiu moc - tu ma
paralelne rozhranie, co je u SMD puzdier, zvlast vacsich QFP variant
vskutku svojrazne rozhodnutie. Da sa nim "vypnut" oscilator (v tomto
pripade je zrejme prepnuty na externe hodiny), ale neda sa uz vratit
spat, pretoze ISP potrebuje beziaci oscilator na synchronizaciu ISP
SPI rozhrania.
Tu sa to da nastastie zachranit injektovanim hodin zvonku, o
katastrofach typu RSTDISBL fuse u inych AVR ani nehovorim.