5VSB zdroj

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 14:08:09 CET 2018

Při přesycení především začne brutálně růst proud, ostatní je tak nějak nedůležité. Hlavní je se tohoto chybového stavu zbavit a rozhodně by neměl být součástí běžné funkce normálně používaného měniče:-)

PH

From: František Burian
Sent: Friday, January 05, 2018 1:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: 5VSB zdroj

Dobrý den,

Aha, takže C502 je ten, co definuje dobu vypnutí T2 ! Ten mi unikl. Jinak je má analýza stejná.

Díky za popostrčení vpřed.

Hlavní dotaz tedy zní - co dělá nasycený transformátor v saturaci (tedy Imag > Isat jádra) -
přestane přenášet napětí nebo ne ? Podle mě je v tom bodě d_fi = 0 (protože tok už
nemůže dále růst, je nasycený), a tedy nemůže generovat napětí na cívkách sekundáru (U=dfi/dt). Je to tak ?

Na odkazy p. Nesvačila se kouknu jak bude čas, vypadá to že je to přesně to co jsem hledal a nenašel, klíčové slovo k hledání je DCC.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------