OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Leden 3 08:27:11 CET 2018

Ono je to celkem neuveritelne, ale v podstate slusnou sinusovku dava po
extrapolaci i proste mereni dennich prumeru osvetleni (prumer minutovych
mereni za 24h - meri se pouze rozptylene svetlo).

http://www.jakjevenku.info/meteo_m_vyber.php?stanice=cb&typ=ch1&mesicu=24&Submit=Zobraz

RV