OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

balu balu na k-net.fr
Středa Leden 3 00:01:48 CET 2018

trochu som sa s Vasimi datami pohral, su celkom pouzitelne :-)
Na to co chcem robit bude treba vymyslet ucinnejsie potlacenie glitchov,
ale pri dobrom vzorkovani by filtre s casovou konstantou radovo minuty
nemali byt problem.

Tie digitalne slnecne hodiny vyzeraju celkom slubne, este raz dakujem :-)

b.