Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 27 20:53:23 CET 2018

[preposielam]

Volne pokracovanie ku:

U mě se volně prolíná práce z zábava. Někdy ze své zábavy udělám později
práci,
někdy začnu práci a stane se mi z toho zábava.
Takže proto nechci pokud možno jezdit na mrtvém koni, abych zbytečně své
zákazníky nezavedl na slepou cestu (když se z mé zábavy stane práce).
Z historie známe dost příkladů jak v různých technologických válkách
nějaké firmy
lpěly na nastoupené cestě za každou cenu, a jak na to často dojely.
Namátkou v oblastí sítí Ethernet/Token ring/Arcnet, video VHS/Beta/V2000,
OS pro mobily Android/Symbian a mnoho dalších méně profláknutých kauz.

Platí to mimochodem podle mě i v oblasti programovacích jazyků. Je zde
několik
vášnivých zastánců Pascalu, protože ho umí a je proste super.
No na pustém ostrově by to nevadilo a byla by to možná dobrá cesta. Ale když
většina světa jde jinudy, kdy drtivá většina projektů (které bych
případně mohl
nebo chtěl využít) je v jiném jazyce, kdy C se rychle rozvíjí prostě
proto, protože
na tom dělá mnohonásobek lidí než na tom (a než v tom) Pascalu ... pak
je možná
dobré se zamyslet, jestli přeci jen není lepší udělat nějaký řez.

-> Viete musel som v zivote urobit velmi vela radikalnych rezov... A
jeden z nich je to, ze sa snazim maximalne zrecyklovat, co sa
zrecyklovat este da, myslim, ze sa tomu hovori minimalizacia strat. A
ma to presne tu jednu vyhodu, ze pri vybielenom pocitaci nemusim
rozmyslat, kto zase co vybielil a aka skoda z toho je... Ked vybielia
STM32, tak to mozu strelit v kazdej krcme a este sa im podakuju, ze
aby prisli aj na buduce... Viete co mozu urobit s vybielenou PIC16?!
Staci sa pozriet, kolkym ludom tu v konfere sa postavia vsetky vlasy
na hlave... Nevznikla ziadna skoda. :))) A este jedna poznamka, vy
(viaceri z konfery) ste este stale aktivni podnikatelia, ja som len
bastlic na dochodku, ktory bastli naozaj uz len pre svoju zabavu a
dobry pocit...