Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 27 20:45:41 CET 2018

Tak samo sebou jsou dobré důvody nic neměnit. Dovedu pochopit, že když
mám celou infrastrukturu založenou na použití x51, tak pár let před
důchodem nebudu všechno předělávat na ARM jen proto, že se to teď nosí.
Ale fakt je, že do nových konstrukcí, které ještě nemají vybudované
všechny ty závislosti je asi lepší používat modernější procesory. Vím,
že někteří kolegové jsou poměrně konzervativní a fakt je, že při práci
se ještě učit nové věci je velmi těžké, ale jsem přesvědčen o tom, že se
to vyplatí.

Mrazík