Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 27 15:46:23 CET 2018

Ne, jistěže ne.
Já nejsem spasitel ani misionář, abych někoho přesvědčoval o své jediné
pravdě.
Já jsem se jen snažil pochopit, proč to tak lidé dělají, když je (podle
mě) dost
dobrých důvodů to dělat jinak.

Třeba pro mě by argument, že bych všechno kolem XXX musel vyhodit, nehrál
žádnou velkou roli. Zvlášť když totéž stejné nebo lepší pro YYY mám zdarma
nebo za cenu dvou piv.
Ale chápu, že pro někoho to může být zásadní důvod.

A navíc já mám ještě jednu úchylku, že rád studuju nové věci. A zastávám
názor, že z každého projektu by mělo něco zbýt - nějaké nové know-how.
Ale samozřejmě chápu, že jiní lidé to mají jinak.

Jo a ta dostupnost levných dev-kitů STM byl podle mě hodně dobrý tah.
Neznám ekonomiku, tak nevím, jak hluboko muselo STM zatnou sekeru.
Ale popularitu jim to zvedlo myslím opravdu fest.
Já jsem žádný nikdy zadarmo nedostal, vždy jsem si je musel koupit.
Ale i tak díky za to.

PL