Blaboly o zmysle cohokolvek okrem ARMov, Was: PIC18F2xK42

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 27 15:25:40 CET 2018

[preposielam]

p.Labaj

no pre hobby to je prave to DIP puzdro. Nemusim robit robit vlastne
redukcie pre STM32... Pre mna aspon hlavny dovod. Tie ostatne, mam
brozurku od MCHP, takze nemusim cumiet do pocitaca vecer pred spanim.
Mam dalej k tomu komercny kompilator a programator s MPLABom. Vsetko
perfektne integrovane a funkcne. Nemusim nic riesit. Staci pisat
kod...

A potom este jedna vec, to mam ako vsetko okolo toho PIC teraz
vyhodit, lebo STM32 sa rozdavalo s kitmi zadarmo a je v mode a
trendy?! Toto je po DIL pre mna druhy dost silny argument.

Ano, jedine pozitivum STM32 je momentalne poziadavka z pracovneho trhu
a myslim si, ze je to kvoli lahkej prenositelnosti hotoveho kodu z
PC... Ale kazdy normalny veduci vie, ze ked robite v C, tak je uplne
jedno ci je vystupny hex pre STM32 alebo PIC... Ano a treba C++.

---

No asi žádnou.
Ale já se neptal proč používá třeba Honeywell nějaký procesor Hitachi.
Já se ptal jaký smysl to má pro hobíka na bastlení.

PL