PIC18F2xK42

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 27 13:45:00 CET 2018

Děkuji za odpověď.
Takže je to spíš konzervatizmus a potřeba DILu, nikoli nějaká
unikátní vlastnost dané řady MCU.

Aniž bych Vás jakkoli chtěl přesvědčovat, jen můj pohled na věc.
Pouzdro s malým počtem noh mně osobně jako plus nepřipadne.
Ale jako plus by mi případně přišlo malé pouzdro, myšleno
fyzicky malé. A to samozřejmě na ARMové platfomě dostupné je.
I když já jsem konzerva a mám nejraději pouzdra QPF 0.5mm.
Tam je procesor v QFP48 zhruba o rozměru DIL8.

K dostupností těch modulů: jsou na trhu několik let a prodává je
každý Číňan, co má díru do zadku. Takže i zásoby budou značné.
Ale ono není žádný problém si takový modul udělat sám. Já jsem
třeba do jedné konstrukce potřeboval STM32F3 (potřeboval
jsem hodně čítačů a DMA kanálů), tak jsem si pinově kompatibilní
modul s procesorem STM32F3 udělal. Nemám na něm USB, to
nepotřebuju. Ale jinak jsou pinově záměnné. Záměnné jsem to
udělal proto, že jsem to ze začátku provozoval na koupeném
modulu STM32F1.
Mimochodem tyhle moduly se 128 KiB flash, (oficiálně mají 64,
v reálu ale 128), 20 KiB RAM, 72 MHz, 2 krystaly a USB
kupuju za 1.80 USD.

Stejně tak to dělám u jiných součástek, které dneska už v DILu
ani neexistují. Prostě si na to udělám destičku s piny (hezký
česky breakout board).

Díky.
PL