Re: falešné spínání "bezdrátového relé"

Pátek Únor 23 17:46:16 CET 2018

Dne 23. února 2018 17:11 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal(a):
> kdysi jsem resil podobny problem dalkove ovladanym svetlem v pokojicku
> (puvodni vypinac byl za dvermi - pri rekonstrukci predesly majitel nechal
> namontovat opacne dvere, nez ty puvodni):
> 1. stavalo se to jednou za tyden / dva
> 2. asi do pulroku se baterka vybila, tak jsem radsi natahl drat a vypinac
> svetla jsem resil klasickym zpusobem.

Nainstalovat hotfix typu "rovnák na vohejbák" jako dočasné řešení, kdy
"dočasně" znamenalo půl roku... a ještě se tím chlubit... ;-D

(Ale jo, všichni máme někde něco, co zatím funguje, sice blbě, ale
aspoň nějak a vždycky když jdeme kolem, říkáme si "jednou, až budu mít
všechno hotový, tak to opravím"...)

P.K.