Re: falešné spínání "bezdrátového relé"

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Únor 23 17:57:16 CET 2018

Zdravim,

no puvodne to nemelo byt provizorium, ale staly stav prohodit vypinac z
jedne strany dveri na druhou s vyuzitim modernejsich metod.
kdyz jsem si delal pruzkum, tak s tim modelem byli lidi spokojeni.
spolehlivost, baterka jim vydrzela i dva roky ...
a prece je to vice easy reseni proste nalepit vypinac primo na drevo a
do puvodniho vypinace namontovat prijimac a nemuset se tahat s kabelem -
tedy sekat, ukladat, nahodit omitku, a zkusit se strefit do puvodni
barvy, ktera samozrejme nebyla bila, protoze ta zluta je hezci a
prijemnejsi :)

po rekonstrukci jsem uz vsak o zadnych bezdratove ovladanych vecech
nechel slyset ani slovo - stejne mezitim se pasmo pekne zahustilo.
i Wifi, kdyz jsem to ozivoval pred cca 8mi lety, tak jsme tam byli 3 -
dal se krasne nastavit kanal, at si neprekazime. dnes jich tam je
minimalne 10 siti (nekdy i 15 a mozna jeste vic - skener mi vice neukazuje)

   Sam