Re: falešné spínání "bezdrátového relé"

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Únor 23 17:11:50 CET 2018

Zdravim,

kdysi jsem resil podobny problem dalkove ovladanym svetlem v pokojicku
(puvodni vypinac byl za dvermi - pri rekonstrukci predesly majitel
nechal namontovat opacne dvere, nez ty puvodni):
z casu na cas se v noci rozsvitilo. Nastesti kluk spal jak spalek a neco
podobneho ho nemohlo rozhodit.
uz jsem uvazoval nad podobnym resenim ('automaticka periodicka
rusicka'), ale dospel jsem k nazoru, ze by tam mohla zafungovat
implikacni funkce: kdyz protistrana spina mne, to jeste neznamena, ze i
ja sepnu protistranu.
nastesti:
1. stavalo se to jednou za tyden / dva
2. asi do pulroku se baterka vybila, tak jsem radsi natahl drat a
vypinac svetla jsem resil klasickym zpusobem.

:)

   Sam