Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Středa Únor 21 23:40:10 CET 2018

Takže se mi nějak sama vypnula služba Plánovač multimédií. Po jejím
spuštění jsem ještě musel spustit službu Zvuk systému Windows, bez
spuštění plánovače se nedala zapnout. Už to funguje. Ale že to bylo
hledání... Mám tam tu zvukovku na USB, s Realtekem už nemluvím. Mám tam
připojené aktivní bedničky a ten Realtek občas nedokázal poznat, že v
konektoru něco je. Tenhle hloupý Sounblaster hraje a nezjišťuje, co tam
mám zastrčené.
Anděl