Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 21 08:22:45 CET 2018

Na těch zdířkách by  mohlo něco být. Provozuji na PC s Windows 7 SDR radio
, ale zajímá mě z něj  jen grafický výstup( spectrum signálu ) , nikoli
zvuk.  Po nějaké instalaci aktualizací
mi SW pro SDR radio začal hlásit, že není funkční výstupní zařízení -
zvuková karta a SW se nespustil.   Po zasunutí sluchátek do výstupní zdířky
to začalo fungovat zase normálně.
Takže teď tam mám zasunutá sluchátka, aniž bych je používal.  Možná by
stačil jen prázdný jack, ale to jsem zatím nezkusil.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW