Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 22 10:17:33 CET 2018

Ten hlupy soundblaster nie je class, ale ma vlastne ovladace.

Ak ho vytiahnete, a pride apdejt windowsov, tak Vam pri kazdom reboote bude
vyskakovat errorove okno typu "neviem najst SBxxxx.dll", az kym ho tam
znova nezastrcite.

Vobec by ma neprekvapilo, kebyze aj Vase problemy boli nasledkom nejakej
predchadzajucej kombinacii niecoho (nainstalovania/spustenia aplikacii
atd.) a apdejtov.

Moj nazor je, ze ktokolvek povie, ze automaticke apdejty cohokolvek su
dobry napad, treba mu okamzite tresnut klavesnicou po tvari, ale silno,
aby sa pustila krv, a aby si to zapamatal.

wek