Re: Vícenásobné plochy

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Únor 17 23:16:43 CET 2018

Dík. Mě nějak připadalo , že je samozřejmé, že se o to program musí
postarat, což ten můj dělá. Řešení, že nepůjde spustit kolikrát uživatel
chce mě připadalo špatné a vylhat se z toho tím, že to zakážu hloupé. A
u toho emulátoru mě to připadalo nějak samozřejmé, když už se stejně
musí korekně dělit o zdroje s ostatními programy. Přitom zrovna v tomto
případě, kdy vlastně ten emulátor neví, co mu bude podhozeno, musí mít
tento problém docela dobře ošetřen (a myslím, že má, zatím mi nikdy
nikde nezaškodil, samozřejmě vyjma toho, že zdatně dusí i osmijádro, ale
nakonec je to emulátor).

Martin Záruba